torsdag den 1. marts 2012

Dag 61

Dagens udfordring: Et billede af din klasse.

Well, vi fik taget et klassebillede i starten af skole året.
Vi failede helt vildt, jeg har blandt andet lukkede øjne. :-/
Derudover var vi 43 i klassen på det tidspunkt.
Vi var kun 34 med på billedet, og derefter er der 5 af dem på billedet der er gået ud....
Så det er ikke alle der er med, men tilgengæld også nogle der ikke går der mere. :-)

Jeg ved ikke hvor tydeligt det er.
Jeg står ude til venstre i anden række. 
Jeg har en brun læderjakke.

På min skole har vi jo nærmest to klasser.
Vi har et faghold, hvor vi har dansk, engelsk og matematik.
På mit faghold er vi blandet med nogen af dem fra idrætslinjen. (50/50)
Vi er på fagholdet tre dage om ugen - mandag, onsdag og fredag.
Tirsdag og torsdag er man så på sin linje.
I mit tilfælde medie/IT.
Billedet oven for er fra min linje.
På min linje laver vi meget film, det er rigtig fedt :-)
Jeg føler jeg har det godt begge steder, jeg kan virkelig godt lide det der ude!


I morgen er fredag, så jeg har faghold.
Jeg skal møde klokken 10.05 og har dansk hele dagen.
Jeg elsker mine fredage!!
Vi skal se Pelle Erobreren - som et hovedeværk.
Jeg har set den en gang før i 9. klasse, tror jeg.
Men det er da fint nok...

I morgen aften skal jeg så i byen med Simone og Alexander.
Det glæder jeg mig ti. Møder nok nogle fra klassen derinde ;-)
Det finder jeg ud af!

I dag har været hurtigt overstået.
Vi mødte i skole og så alle de mafiafilm der er blevet lavet.
Der var nogle der var gode, men også nogle der ikke var så gode.
Bagefter vidste vores lærer ikke hvad vi skulle lave så vi fandt sjove videoer på youtube og så dem.
Klokken 12.05 var der teater - Prins H.
Jeg så det også i 8. og i 9.
Men altså jeg synes han skaber sig lidt meget.
Men fik fri klokken 13. ca.
Så jeg tog ned i byen med Amalie og gik lidt rundt, fordi vi ikke nåede vores tog.

Da jeg kom hjem gik jeg i gang med at skrive min blæk regning ind på computer.
Så har jeg snakket i telefon med Simone. Hvilket jeg også gør lige nu ;-)

Jeg håber I alle sammen har haft en god dag!
- xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...