fredag den 2. marts 2012

Dag 62

Dagens udfordring: Et billede fra din sidste ferie.

Jeg sad og skulle finde et billede da jeg kom i tanke om, at jeg ikke har været på ferie i virkelig lang tid.
Jeg var godt nok i Sverige i sommerferien, men ellers var det i Prag i starten af 9. klasse.
- sammen med klassen.
Men så forstår jeg bedre at jeg har brug for det!

I bussen på vej derned.

I bussen.

I Tereschen Stadt.
- Venter på en guide.
Om jeg er træt? Nej da!!:/

Malene og jeg.
- I tereschen Stadt.
Er på et eller andet mærkeligt ;-)

Chesky Rey.
- På vej ud og River Rafte.
Vi får info.

John Lennon muren.

John Lennon muren.
Det tog os også kun 3-4 timer at finde derhen.....


Lige nu sidder jeg og venter på at Simone kommer op og henter mig.
Så kører vi lige i fakta og køber alkohol.
Så hjem igen og gøre os klar. Så kommer Alexander.
Og så rammer vi byen ved midnat!
Glæder mig, det bliver vildt skønt!!
I skal nok hører om det i morgen, hvis jeg ellers kan huske noget! ;-)

Skal I, i byen eller noget?
-xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...