tirsdag den 20. marts 2012

Dag 80

Dagen udfordring: Et billede af din yndlings film da du var lille.

Jeg var meget vild med prinsesser da jeg var lille.
Dem alle sammen så jeg så meget "snehvide", "tornerose" og "skønheden & udyret"
Men jeg havde også en TV-serie favorit som jeg synes er værd at blive nævnt, "Ed, Edd 'n' Eddy"
I får billeder herunder.

Elsker dem stadig!

Synes lige den skulle med. 

Den bedste nogensinde!


Jeg har i dag været nede ved min farmor og farfar, sammen med min far.
De har været på ferie i en måned og kommer hjem her til aften.
Vi var derfor nede og købe noget mad til dem og tænde for varmen, så der var hyggeligt når de kommer hjem.
Ellers har det bare været en stille og rolig dag. Vi er så småt begyndt på vores svendestykke. Jeg tror det bliver vildt godt, jeg har fået mig en rigtig god gruppe! Amalie, Oliver og Martin, og så kom Younes også lige på fordi hans gruppe ikke fungerede.
Hvad vi skal lave må i vente med at få afvide til vi har gennemarbejdet vores plot og manus godt nok :-)

Jeg håber I har haft en god tirsdag!

- xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...