lørdag den 17. marts 2012

Dag 77

Dagens udfordring: Et billede af den sidste ting du købte.

Jeg fik nogle dejlig nye ting i dag. Det var bare ikke mig der købte dem.
Så I får lige billeder af de sidste ting jeg brugte penge på.


Min dejlig pung :-)

Mit dejlige cover :-)


Så får i også lige billeder af hvad jeg fik i dag!

Jeg fik nogle sokker :-D 

Så fik jeg nogle dejlige nye sko! 
Big looove!

Og jeg fik en ny jakke. Elsker den!


Vi var i København i dag og fik alt det som i kan se billeder af oven over.
Jeg bliver desværre nødt til at smutte nu, fordi vi har gæster.
Men der er heller ikke sket noget som er værd at skrive om :-)

Jeg håber I har en god lørdag aften!

-xoxo

2 kommentarer:

  1. Er pungen en axelander mcqueen ? :)
    http://magazine.trendsales.dk/blogs/my-other-bag-is-chanel/2012/3/17/jeg-saelger-!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er den ikke, nej.
      Den er købt i glitter.
      Så det kan jeg ikke prale af :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...