onsdag den 28. marts 2012

Dag 88

Dagens udfordring: Et billede af dine forældre.

Jeg har ikke noget billede af mine forældre sammen, da de blev skilt for snart 9 år siden.
Men jeg har billeder af dem hver for sig, sammen med mig.

Min far og jeg, på Cypern.
Nicoline, 4 år gammel - 1999

Min mor og jeg, i Barcelona.
2010.

Har haft en ok dag. Har dog været vildt træt.
Jeg er ret meget bagud på søvn, kan jeg godt mærke, men det bliver nok bedre i løbet påsken.
Jeg skal ikke noget bestemt i påsken. Jeg skal nok i byen og have købt noget tøj og nogle sko i løbet af ugen. Fredag skal jeg sammen med min mor til wellness - som jeg fik i julegave. Glæder jeg mig rigtig meget til!

Vi har ikke rigtig lavet noget specielt i dag.
Ikke noget der er værd at skrive om ;-)

Jeg overvejer at sælge lidt tøj og nogle sko herinde, så i må meget gerne holde øje med bloggen.
Det sker nok i den nærmeste fritid.
Håber at der en nogle der er intresserede.

Hav en dejlig aften.

-xoxo

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...