onsdag den 7. marts 2012

Dag 67

Dagens udfordring: Et billede af noget grønt.

Jeg har taget billeder af alt de grønne ting jeg kunne finde i mit værelse.

Et billede jeg har malet.

Det ser måske lidt gult ud, men det er et neongrønt lys. :-D

Grøn æske.

Grøn Solvej, jeg fik af min lillebror i julegave.
- Den hænger i mine nøgler.

Mine to grønne mascarere(??) 



I dag har været en udemærket dag.
Vi har haft engelsk, hvor vi bare skulle svare på nogle spørgsmål.
Så havde vi matematik hvor vi skulle udenfor og måle noget med vinkler og grader. 
Det var koldt!
Men tilgengæld sluttede vi af med en dask tim, hvor vi så Pelle Erobreren.
Vi fik popcorn og cola til, fordi vi har verdens bedste dansk lærer!

Efter skole mødte jeg Simone nede i byen, hvor jeg skulle købe fødselsdags gave til min far. 
Han har fødselsdag på fredag. Men jeg var meget i tvivl om hvad jeg skulle købe! Fandt til sidst noget som jeg håber han bliver glad for. 
Bagefter gik vi i skobutik (:-D) Jeg har fundt nogle virkelig fede sko! 
Så gik vi i glitter hvor jeg købte en ny pung, den er mega fed! 
Og så købte jeg et cover til min iPhone i telenor, hvor jeg fik 50 kr. i rabat :-D
Ej jeg spurgte om det var plastisk eller gummi, fordi dem i gummi er virkelig irriterende på den måde at de er svære at få ned i bukselommen og sådan. Så vidste det ikke og åbnede den så, hvor efter vi finder ud af der sidder sådan en "feel me" på. Jeg sagde jeg bare kunne købe den der var åben så ikke de skulle have en der var åbnet som de så ikke kunne sælge, og fik den derfor med rabat. 

Da klokken var halv fem tog vi toget hjem, så nu er jeg hjemme og venter på min far kommer hjem :-) 

Men jeg vil lige vise jer de ting jeg købte i dag.
Jeg vil meget gerne hører jeres menning!

Min vilde pung, med dødningehoveder!

Mit flotte nye cover!


Hvad synes I?

- xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...