mandag den 19. marts 2012

Dag 79

Dagens udfordring: Et billede af en billet, fra et sted du har været henne.

Jeg har ledt efter flybilletter, og koncertbilletter. Men jeg har desværre ingenting kunne finde.
Jeg tror de er røget ud, da jeg flyttede rundt på mit værelse i december.

En af de sjoveste biograf-oplevelser!

I biografen med verdens bedste veninde!

Jeg tog i dag hjem til Simone, næsten efter skole. Så hentede min far mig så klokken 18.00 ca.
Vi kørte hjem og lavede lækker mad, så kom hans kæreste. Så har vi spist og snakket.
Rigtig hyggeligt.

I går lavede jeg jo et lidt panik indlæg om gallakjoler, og jeg har fundet virkelig mange lækre på nettet, som også var til at betale. Jeg skrev også at jeg manglede pengene til det. Jeg har så her til aften fået overtalt min søde far til at købe en til mig, og jeg har fundet den helt vildt flot! Den er så lækker!!

I får lige et billede her:

Den er virkelig lækker! 

Derudover har jeg siddet og læst de mærkeligste love i USA og vi har virkelig haft nogle gode grinere herhjemme! I får lige et link her. Enjoy :-)

Håber I har haft en god mandag!

-xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...