fredag den 16. marts 2012

Dag 76

Dagens udfordring: Et billede af noget der irritere dig.

Jeg har mange ting der irritere mig. Men en ting, der irritere mig grænseløst er;

Jeg hader når det sker!


I dag var det egentlig mening jeg ville have støvsuget mit værelse og sådan.
Det er utroligt så hurtigt det bliver rodet hele tiden!
Men da jeg kom hjem var jeg virkelig helt færdig, efter en skoledag med feber.
Det er jo sådan at efter jeg har haft kyssesyge har jeg meget højt fravær.
Derfor må jeg helst ikke have flere fraværsdage. Så jeg har virkelig haft det skidt de sidste par dage, men har måtte kæmpe mig i skole alligevel.
Så jeg kom hjem og da klokken var tre faldt jeg omkuld i min seng og vågnede først op klokken halv syv... Man kan vidst godt sige jeg var lidt træt.
Så skulle jeg spise og så var der X-factor og alt mulig andet jeg gerne ville se, som jeg ikke har set i lang tid, fordi jeg har været i byen de sidste tre fredage. Så det er derfor jeg skriver så sent. Beklager :-)

Men i morgen skal jeg tidligt op og til København og bagefter får vi gæster.
Jeg håber jeg kan blogge på et tidspunkt.
Nyd weekenden!

-xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...