fredag den 9. marts 2012

Dag 69

Dagens udfordring: Et billede af noget rødt.

Jeg gjorde ligesom jeg gjorde for et par dage siden, tog et billede af alt rødt på mit værelse.
Det er ikke meget, men her kommer de.

To små mallerier jeg har malet.

Min "amor amor" parfume.



I anledningen af det er fredag, vil jeg også lige dele en sang med jer.
Det er ikke en fest sang eller noget, men jeg synes den er meget sød og så passer det meget godt til udfordringen.

Daniel Merriweather - Red



Nå, så blev det fredag! Dagen jeg har snakket om hele ugen.
Jeg fik fri halv tolv, fordi vores lærer skulle til lægen med sin hund.
Men så var vi nede i byen lidt, og jeg tog toget klokken 13.00 hjem.
Da jeg kom hjem begyndte jeg at fjerne makeup og sådan.
Og lige pludselig så faldt jeg i søvn - :p hæhæ.
Vågnede så op her klokken 16.00 da min far kom hjem.
- Han har i øvrigt fødselsdag. Så hans kæreste og jeg hente morgenmad og dækkede bord, med alle hans gaver :p
Sådan lidt ligesom et lille barn.
Nå, men han skal også til fest i aften. Så de tager afsted ved seks-tiden, og så har vi hele huset for os selv. Det skal nok gå vildt for sig ;-)
Men Amalie kommer om en time og Søren kommer sikkert også deromkring.
Så jeg vil lige støvsuge og begynde at gøre mig klar.

Jeg håber I alle får en vild fredag aften!

-xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...