søndag den 25. marts 2012

Last friday night!

Vi holdt jo Peters fødselsdag i fredags, og jeg tænkte at jeg bare lige ville dele billederne med jer.

Simone og jeg der varmer op :-)

Søren og jeg.

Søren og Peter og jeg.

Jeg er ikke tryg ved situationen!

Søren og jeg.

Simone og Peter.

Mig der er væltet :-D

Peter

Jeg har det vildt nok!

Peter og jeg.

Kys til Søren

Igen.
Jeg ved ikke helt hvad der sker for billedet??

Skål på en god aften!

Faktisk er det sådan at vi også har lavet en lille film af Simone og mig der har fået lidt for meget at drikke...
I får den her.


Ja, det er en stop motion film, men alligevel.
Jeg synes den blev meget sjov.

Som det sidste får i lige en sang med på vejen, der beskriver vores fredage meget godt...


-xoxo /Nicoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...