torsdag den 22. marts 2012

Dag 82

Dagens udfordring: Et billede af den mest pinlige ting i dit skab.

Jeg har egentlig kun tøj og sko i mit skab.
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg vil sige er pinligt med det.
Men jeg har en ret sød bamse i mit skab, som jeg har nævnt i et tidlgere indlæg.

Jeg kan godt lide den.


Nå, men i går var jeg så faktisk i biografen, med min far og hans kæreste.
Vi så "Kamæleonen" og den var faktisk ok. Den handlede meget om strategi, og politik.
Den var ret langtrukken og den blev først rigtig spændende hen mod enden.

I dag har vi arbejdet meget kort på vores svendestykke.
Men vi skulle se film i nogle af timerne. Faktsik en 3-timer lang film, ca.
Vi så "Scarface" - ja den var lang, og når den er lang og man sidder på nogle virkelig dårlige stole.
Men den var faktisk virkelig virkelig god, og en af den slags film, man bare skal se når man intresserer sig inden for medieverdenen.

Og så igen i dag har jeg været sammen med Simone.
I morgen skal vi også være sammen, vi skal mødes inde i Helsingør.
Hvor jeg lige skal mødes med Amalie, og have nogle penge som hun skylder mig.
Så skal vi inde og købe lidt ting og sager vi mangler, til om aftenen.
Fordi vi tager sgu i byen og fejre Peter om aftenen.

På lørdag skal jeg pleje tømmermænd, og om aftenen skal jeg til fødselsdag hos min tante og kusine.
Det glæder jeg mig alligevel lidt til.

Nu vil jeg gå i gang med den store oprydning, på mit værelse.

-xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...