søndag den 18. marts 2012

Galla!!

Åh gud.
Bedst som jeg sidder og er i gang med at analysere min dask bog som jeg skulle have gjort for laaang tid siden, skriver min søde veninde Amalie til mig på facebook.
Hun spørger om jeg har fundet min gallakjole? Gallakjole. Jeg havde allerede glemt at der var galla på min skole. Jeg har aldrig været til galla før! Ud over det så skal jeg også have en kjole nu, og sko! Efter som jeg ikke har noget arbejde mere, så jeg får kun lige omkring de 900 kr. i børnepenge af min far, til tøj.
Jeg har så bare lovet at købe forårstøj. Jeg har allerede fundet virkelig mange ting som jeg bare må eje!

Så tænkte jeg kreativt! Jeg har en sort, lidt kort enkel kjole i mit skab som jeg har haft på en gang.
Hvis nu jeg tager den på, har jeg sparet kjolen væk. Så mangler jeg bare tilbehør og sko!
Skoene er det værste. Jeg har nogle ret flotte lille sko, som jeg aldrig har haft på.
De er bare ret åbne i det. Men så har jeg et par sorte sko som jeg heller aldrig har haft på. De er bare næsten 12 cm høje. Så jeg er nået frem til at jeg nok bliver nødt til at investere i nogle nye sko.

Accesories...
Næste problem. Jeg har virkelig mange smykker. Men kender I piger ikke det, at ligesom med tøj, aldrig noget man kan have på? Jeg må se om ikke jeg kan på den ene eller den anden måde låne mig til nogle smykker. Eller måske lave nogle. Mit første DIY-projekt...

Nu jeg er i den her nødsituation, så som om det ikke var nok, er jeg nu til i tvivl om, om man faktisk også skal have en date til galla. Sådan ligesom i de amerikanske film? Jeg ved ikke hvor seriøst de tager det ude på min skole.

Det er mine sorte, meget høje, dejlige, stilletter.

Mine vildt flotte, lilla, åbne, høje hæle.

Min sorte kjole.
Den er storpløs, og så hører der et bælte til som skal sidde i siden.
Jeg tænkte det måske ville være flot med en blazer udover.


Nogen skønne piger der har nogle idéer eller ris/ros til min outfit indtil videre.
Jeg har meget brug for hjælp angående skoene!!

Skal I til galla i år?

-XoXo

6 kommentarer:

  1. Helt klart lilla! Ellers så bliver det for kedeligt og sort!
    Bare et råd. Ellers er det hele rigtig flot :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Det er et råd på vejen til en afgørelse ;-)

      Slet
  2. Kjolen er godt nok flot! :)
    Men synes du skal tage de sorte sko på, med måske nogle favrige smykker :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rigtig nok, men jeg er virkelig dårlig til at gå med smykker. Der går ikke engang en time, så tager jeg dem af. Hvis det endelig er, vil jeg lave nogle i samme farve som skoene. :-)
      Men tak for dit råd.

      Slet
  3. Jeg ville vælge de sorte sko, de er vildt flotte. ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Der er nu kommet en anden kjole på banen, så de sorte sko kunne sagtens være et bud! :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...