torsdag den 8. marts 2012

Dag 68

Dagens udfordring: Et billede af et blad du elsker.

Jeg må tilstå at jeg aldrig læser blade!
Min mor har købt blade til mig når jeg har været syg for eksempel.
Sidst jeg læste et blad var i første fase af kyssesyge i november...
Jeg synes det er spild af penge og papir.
Jeg ville bare have dem liggende rundt omkring på mit værelse i en evighed, indtil jeg tog mig sammen og smed dem ud.
Man kan alligevel finde alt hvad man har brug for på nettet.

Derfor kan jeg ikke ligge noget billede ud i dag. Jeg læser simpelthen ikke blade.

Men jeg vil gerne fortælle jer lidt om i dag.
Jeg startedeselvfølgelig med at tage i skole.
Vi lavede storyboard og logoet, til vores reklame.
Det tog os ca 2 timer. Bagefter hørte vi børnesange i to timer.
Så kom Søren og Peter ind i vores klasse fordi de var færdige med at spille håndbold.
Så hørte vi flere børne sange i en halv times tid, hvorefter vi tog ned i byen.
Vi skulle købe sprut til i morgen.
Og hold da op hvor vi fik købt sprut ;-)
Ej, vi købte 3 flasker sprut. 5 flasker sodavand og 2 juice.
Stille og roligt :-)
Men jeg glæder mig virkelig meget til i morgen.
Glæder mig til at fyrer den af, og fejre det er weekend.

I får lidt billeder her.

Marcus og Amalie, i skolen.

De kære børn synger :-D

+ Mine sko.

Min kat er interesseret :-P

Alkohol :-)


Dejligt det er fredag i morgen!
Så er det byen er kalder, og jeg glæder mig helt vildt!
Amalie og Søren kommer hjem til mig ved 17-tiden.
Så skal vi lave huller i ørene på Amalie og vi skal lave mad.
Så skal vi gøre os klar. Så kommer Peter ved 21-tiden.
Så skal vi hygge os og drikke. Så vil tage vi toget halv tolv ca.
Og så skal vi på retro og så får vi at se hvad der sker efter.

Det er sådan planen lyder på indtil videre.
Men nu får vi at se :-)
Jeg skal nok se om ikke vi får taget nogle billeder herhjemme, men også på Retro.
Jeg ved det bliver godt, håber da på at møde nogle gamle venner jeg ikke har set længe :-)

Hvad skal I, i morgen?

-xoxo



















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...