mandag den 12. marts 2012

Dag 72

Dagens udfordring: Et billede af dit TV

Jeg har et 32 tommer Samsung TV i sort. Vildt lækkert!

Min skat! Det er sgu dejligt! <3


Jeg var jo hos min mor i går, det var virkelig dejligt!
Jeg har næsten ikke set hende i 2 måneder.
Vi bor ikke sammen nej, jeg flyttede over til min far for at bor der permanent, for godt og vel et år siden.
Så lavede vi den aftale at jeg bare tog over til min mor så tit jeg ville og ringede når jeg havde lyst.
Det har faktisk hjulpet helt vildt meget! Nu taler vi mere sammen, om dybe ting og mere seriøse ting.
Det har hjulpet mig rigtig meget til at blive meget tættere med min mor, og selvom jeg bor uden hende, kan jeg ikke forstille mig en verden uden hende. Jeg elsker hende over alt på jorden!

Men i hvert fald så kørte hun mig i skole i morges.
Da jeg kommer op på skolen, viser det sig at jeg skal have matematikprøve! Bare skyd mig -.-'
Men det var heldigvis ikke så meget, bare nogle spørgsmål vi skulle svare på.
I Engelsk fik jeg en stil tilbage som jeg havde lavet omkring talenshows, og jeg fik 10! Yaaay!!

I morgen skal vi ud og filme vores reklame film omkring juleøl! :-D
Og så har vores Mafiafilm præmiere. Jeg vil se om ikke den kommer på youtube, så I kan få den at se.
Jeg glæder mig!

På torsdag skal vi på medielinjen ind og se et eller andet teaterstykke.
Vi fik en sms om det i morges, så jeg er da lidt spændt på at hører hvad det handler om i morgen.

Derudover er der ikke så meget nyt.
Jeg håber at I alle sammen er kommet godt igennem mandagen.

-xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...