søndag den 18. marts 2012

Dag 78

Dagens udfordring: Et billede af dine solbriller.

Jeg har ikke nogle solbriller .. indrømmet!
Jeg har ikke fået købt nogle endnu, og dem fra sidste år er gået i stykker.
Så derfor har jeg desværre ikke noget billede at kunne sætte ind.
Jeg vil love jeg dette, jeg vil sætte et billede ind så snart jeg får købt mig nogle.
Jeg har spottet mig rimlig mange par som jeg godt kunne tænke mig :-)


Jeg kunne blandt andet rigtig godt tænke mig sådan nogle.
Jeg ville aldrig turde købe dem i ægte version. 
Jeg smadre altid mine solbriller for hurtigt til at jeg vil bruge så mange penge.
Min mission er derfor at finde nogen der ligner. 
Jeg har allerede spottet dem.
Så mangler pengene bare ... 


Jeg håber I alle sammen nyder det sidste af weekenden.
Selvom vejret ikke er så godt :-(
Øv øv! Håber på det bliver bedre i løbet af ugen. :-)

-xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...