tirsdag den 27. marts 2012

Dag 87

Dagens udfordring: Et billede af en ting der betyder utrolig meget for dig.

Der er selvfølgelig helt vildt mange mennesker der betyder enormt meget for mig, men alle de vigtige venner og veninder så i jo billeder af så sent som i går.
Derfor lægger jeg billeder ind af min iphone, fordi den er jeg virkelig virkelig glad for.
Den er i øjeblikket lidt ligesom en baby for mig :-D
I må sige hvad i vil, fordi jo man kan sagtens elske en materiel genstand.




Vi har i dag lavet vores manuskript færdig til vores svendestykke, og jeg synes faktisk at det endte med at blive rigtig godt! Jeg glæder mig virkelig meget til at vi skal i gang med at filme!
Hvad den handler om må jeg forklare på et andet tidspunkt.

Jeg har nemlig ikke haft det så godt i dag, og det blev kun værre da jeg kom hjem.
Jeg fik det meget varmt og træt og faldt næsten i søvn på sofaen.
Så jeg har spist en appelsin til aftensmad fordi det er hvad min appetit rækker til, og nu vil jeg gøre mig klar til at sove.
Jeg sov igen i nat rigtig elendigt, så jeg er virkelig træt.
Ja det er nok lidt tidligt men jeg har brug for at sove de der 5-6 timer ekstra. :-)

Hvordan har jeres dag været?

-xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...