fredag den 30. marts 2012

Dag 91

Dagens udfordring: Et billede af noget der fik dig til at smile i dag.

Der er mange ting der fik mig til at smile i dag, det er dog ikke alt jeg fik billeder af.

Jeg smilede i morges, da solen skinnede! 
Undskyld for den dårlige billedkvalitet. 


Jeg smilede også rigtig meget da jeg så min mor i dag.
Jeg smilede da min dansklærer var kommet tilbage, efter at hans far var død.

Men jeg sidder nu hjemme hos min mor, og det er faktisk rigtig rart at være her hjemme igen,
og selvfølgelig at være sammen med hende igen. I aften skal vi have nogle gode bøffer og sådan noget lækkert noget. Så skal vi se nogle film og sådan, og i morgen skal vi jo til wellness.
Dejligt at tænke på at om 24 timer venter der alle mulige lækre ting til mig!
Glæder mig vildt meget.

Jeg vil selvfølgelig blogge i morgen, og jeg vil fortælle jer rigtig meget om oplevelsen.
Jeg håber I alle sammen får skudt påsken godt igang.
Nyd den mens den er der, får den er hurtigt væk!

Hvad skal I lave af ting i påskeferien?

-xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...