onsdag den 21. marts 2012

Dag 81

Dagens udfordring: Et billede af noget du har bagt.

Det betyder virkelig mange mad billeder!  :-D

En pizza jeg lavede for lang tid siden.


Yin og Yang kage.

Cupcakes.

Cupcakes.

Cupcakes.

Cupcakes.

Cupcakes, i lange bølger.

Ikke-bagt pizza.

Færdig!

Jeg er lige nu sammen med Simone, og vi hygger virkelig igennem.
Vi har siddet og snakket lidt frem og tilbage, om piercinger.
Det er jo ikke nogen hemmelighed at jeg har nogle stykker, og jeg har lavet de fleste af dem jeg har i ørene, selv. Jeg har dog aldrig turde eksperimentere med andre former for piercinger.
Jeg har en navle piercing og en tungepiercing, så har jeg haft en i næsen. Men jeg har aldrig turde eller overvejet at lave dem selv.

Nu har vi så snakket om at vi skulle ind og have lavet en labret, under underlæben, i en af siderne.
Jeg synes det ville være vildt fedt at få den lavet.
Min far har sat grænsen ved tattoveringer indtil jeg er 18.
Men jeg tror så småt at han har givet op ved piercinger - jeg får aldrig nok!
Ej, jo det gør jeg nok. Men jeg sagde også sidste gang at min tungepiercing ville blive den sidste...

Jeg vil virkelig gerne have lavet den labret, så jeg vil forslå det for min far og så tror jeg lidt at jeg får den lavet i påskeferien. Jeg glæder mig allerede helt vildt.

Hvad synes I om piercinger?

-xoxo

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...