tirsdag den 6. marts 2012

Dag 66

Dagens udfordring: Et billede du har taget i dit værelse.

Hmm, jeg har jo taget rigtig mange billeder inde på mit værelse!
Spørgsmål er bare hvilket jeg så skal vælge...
Da jeg skulle til at vælge fandt jeg ud af at det faktisk ikke er så forfærdelig mange billeder alligevel.

Men der er et par stykker som jeg har valgt at dele med jer;

Min dejlige seng!

Makeup...

Parfumer!

Simone og jeg.
Inden jeg rykkede rundt på mit værelse.

Rose.

Samme rose.
Fik den af mine forældre da jeg afsluttede 9.klasse.

Lol, mig ... :D



I dag har været en stille og rolig dag.
Skulle dog tidelig op, øv :-(
Vi kom ned i klassen og så skulle vi se vores mafia film.
Den er blevet fin nok, udover at mit navn er stavet forkert, det samme er Amalies.
Så skulle vi op til fællesmøde hvor vi så en af de andre gruppers "Mafia"film.
 - Den handlede bare om pigebander i stedet for.
Da vi var færdige med det skulle vi gang med vores reklamefilm, som er det næste projekt vi er igang med. Jeg er i gruppe med Marcus og Amalie, hvilket jeg er helt vildt glad.
De er to af mine bedste venner i klassen og vi har det altid sjovt :D
Vi skal lave en reklame for jule øl ;-)
Men det kommer i helt sikkert til at hører mere om!
Vi var færdige klokken halv et og tog derfor ned i byen og spiste kebab :p.
Så tog jeg hen til min far fordi jeg skulle have printet engelsk stil og så videre hjem.

På fredag skal jeg i byen med, Amalie, Peter og Søren og måske Oli og Martin.

På søndag skal jeg til min mor.

På tirsdag har vores film "Vendetta" premiere.

Lige nu sidder jeg bare og venter på at min far og hans kæreste kommer hjem med sushi og en times tid vil jeg tro :-) Lækkert!

Jeg håber at I har haft en god dag.
Nogen der skal i byen fredag??

-xoxo

4 kommentarer:

  1. går du på en filmskole eller sådan noget ? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej jeg går i 10.klasse - men jeg går på medie linjen. :-)

      Slet
  2. fedt nok :D! det lyder som en spænde linje ^^

    SvarSlet
  3. Det er det også! Jeg er virkelig glad for at være startet på den! :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...