torsdag den 15. marts 2012

Dag 75

Dagens udfordring: Et billede af dig og din ven.

Jeg vil ligge billeder op af mine bedste venner.

Min bedsteveninde. 

ps. jeg prøver "sidste skoledags-kostume"

En sen sommeraften på stranden.

Inden byen. Søren, Peter og jeg.

Peter og jeg.

Amalie og jeg.
Skaat <3

Amalie og Oli og jeg.
Under skole projekt.
Oli er under tøflen og vil bare have kage.


I dag var vi jo i København med klassen. Øster Gasværk, mere nøjagtigt.
Det handlede og mediernes påvirkninger på os.
Jeg synes virkelig det var kedeligt, og jeg var tæt på at falde i søvn.
Det var jeg nok også, hvis ikke det var fordi vores lærer skulle på scenen!
De var fire mennesker og skulle derfor hver og en finde en ven. Altså en fra publikum, en frivillig.
Jeg ved ikke om min dansklærer var frivillig, det var nok mere os der pressede ham, men han gjorde det. Det var mega sjovt!! Jeg tror vi kommer til at kører på den joke resten af skoleåret.
Han skulle blandt andet have en lyserød/pink paryk på.
Så skulle han også have en kappe (tæppe) på, og spille gyngehøvdingen.
Det var virkelig humoristisk! Vi havde det vildt over det :-D

Da vi kom til Helsingør tog Amalie og jeg på miss coffee og spiste forkost.
Så gik vi lige i pieces, hvor jeg fandt virkelig mange lækre ting jeg skal have når jeg får nogle penge!
Så tog vi toget hjem, og jeg var hjemme klokken 14.00 ca., hvor jeg så gik i gang med at se Zulu Award. Jeg var hos min mor den dag det blev sendt og fik derfor ikke set det, så jeg optagede det hjemme hos min far, og har først nu fået set det.

Jeg tror, at jeg vil smutte i bad, inden vi skal spise.
I morgen skal jeg først møde klokken 10.00 så jeg kan sove 1,5 time længere. Skønt!!
Derudover skal jeg selvfølgelig kun have dansk hele dagen og så er der weekend.

Glæder i jer?
Jeg gør!

-xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...