lørdag den 3. marts 2012

Dag 63

Dagens udfordring: Et billede af din yndlings halskæde.

Jeg går ikke så meget med halskæder. Generelt bare smykker.
Jeg går næsten altid med ring, og nogle gang ur. Men ellers intet andet.
Jeg kan slet ikke holde det ud. Men jeg har mange mange øreringe og halskæder alligevel ;-)
I får de vigtigste her;

Mine kors og stjernetegns halskæder.

Min oversize-lange halskæde fra H&M.

Et hjerte som min mor har lavet.
Elsker den! Den betyder rigtig meget for mig.

En halskæde som jeg fik af min far da vi var i London - ham og mig. 
Juni 2010

En halskæde jeg fik af min far, da han havde været i Amsterdam.
Synes den er virkelig swag!



I aften var en virkelig fantastisk aften!
Det var første gang jeg var på Retro :-D
Simone og jeg startede med at varme op, så kom Alexander.
Vi fik drukket lidt alkohol. Så kom min veninde og nabo Amalie, med hendes veninder.
Så tog vi toget 22.21 indtil Helsingør og varmede op på Axelhus.
Uden  for mødte vi så nogle svenskere, som vi snakkede meget med.
Kvart i tolv tog vi dem med op på retro, men var ikke sikre på de kunne komme ind da de ikke alle havde ID-kort. Så vi startede med at gå ind, lidt senere mødte vi dem så derinde. Total grineren, de ville først være kærester med mig, men så aftalte vi at jeg skulle hjælpe dem med at finde de hotteste piger.
Men så kom Søren og Peter og så forlod jeg svenskerne og dansede med de andre.
Vi havde det virkelig sjovt!! Vi var virkelig fulde!
Jeg tog natbussen 2.42 hjem, fordi Peter var blevet lidt for fuld ;-)
Du var sød nok <3

Simone vækkede mig i morges klokken 10.00 fordi hun ringede.
Hun ville komme forbi lidt senere.
Anyway, jeg stod op og en time efter kørte vi til Helsingør.
Det var luxus! Jeg fik en helt ny iPhone 4s 32GB i sort!
Den er så lækker!! Jeg er viiiiildt glad for den!

<3 <3 <3

Min lille baby <3


Jeg sidder nu og ser Rush Hour 3.
Men jeg er virkelig træt og har tømmermænd.
Så jeg kommer sikkert til at gå tideligt i seng.
Der skal trods alt laves blæk regning :-(

Jeg håber I alle har haft en indtil videre god weekend.
-xoxo













Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...