onsdag den 14. marts 2012

Dag 74

Dagens udfordring: Et billede af noget du har fundet under din seng.

Jeg har skotøjsæsker under min seng.
Jeg skal nok forklare hvad der er i.

Jeg har den store kasse fyldt med tasker.
I den mindste røde har jeg billederammer, som der ikke er plads til andre steder.
Over på den, har jeg bælter og mine punge.
I den store røde har jeg tørklæder og vanter og sådan.
Oven på den har jeg en kasse med malling.



I dag har været en virkelig god dag!
Det har været skønt vejr og jeg fik 12 i min blækregning.
Ja, jeg fik min blækregning tilbage, og overrasket som jeg blev - fik jeg 12 !!
Det er højeste jeg nogensinde har fået - selvfølgelig også det højeste man kan få. Men alligevel :-D

Bagefter skole tog jeg egentlig bare direkte hjem, men så ringede Peter og sagde jeg skulle komme tilbage fordi ham og Søren var taget på stranden.
Så jeg tog tilbage og var på stranden til halv seks.

I morgen skal vi ind med skolen og se et teaterstykke, om reality og TV.
Vi får derfor også lidt tidligere fri. Enormt skønt!
Jeg tror jeg vil tage hjem og sove lidt da jeg føler jeg er ved at blive lidt syg.
Ikke godt. Det er virkelig irriterende sådan noget!

Jeg vil nok smutte lidt tidligere i seng, så jeg kan få det bedre.

-xoxo















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...