lørdag den 24. marts 2012

Dag 83 & 84

Ja, jeg har valgt at slå de her to dage sammen, da jeg ikke fik blogget i går.

Dagens udfordring: Et billede af månen om aften.
Det er ikke fordi den her udfordring er umulig, men her i Helsingør og Hornbæk var det simpelthen så tåget i går, at man ikke kunne se meget længere frem end 20-30 meter.
Så I kan nok regne ud at man ikke kunne se skyggen af måne eller stjerner!
Derudover skulle vi i byen igår, så da det blev den tid hvor månen kom frem, hvis man kunne se den, ja der var jeg altså lidt påvirket og havde gang i en god fest - jeg holdt opvarmning :-)
Men jeg lover jer at jeg nok skal tage et billede af månen, når jeg har mulighed for det, og så lægger jeg det ind. :-)

Dagens udfordring: Et billede af dine yndlings shorts.
Jeg er ikke en af dem der ligger inde med forfærdelig mange shorts.
Jeg har nogle stykker. Jeg har 2 par som jeg altid har på når jeg skal bade.
Derudover har jeg 3 stykker tror jeg i almindeligt stof. De er virkelig nice!

Jeg fik dem her af en veninde da hun ikke kunne passe dem. 
Jeg vil da også sige at ja, de er lidt korte, men jeg kan godt lide dem :-)
- Fra Only

De ser måske lidt store ud, men det er fordi det er baggy shorts, og jeg elsker dem!
- Fra H&M

Mine hvide shorts, jeg har et eller andet for dem. 
De er også virkelig behagelige at have på.
- Fra H&M

Men ja, rigtigt nok så var jeg igen i byen i går.
Jeg vil da også sige jeg er lidt kvæstet i dag.
Jeg har blandt andet en bule i baghovedet, som jeg ikke kan huske hvad stammer fra.
Jeg tror jeg væltede i toget og slog hovedet ned i armlænet...
Så har jeg næsten ingen stemme, og jeg har virkelig ondt i halsen!!
Men det var fantastisk at møde så mange dejlige mennesker på retro igår!
Jeg havde det ret sjovt :-D
Så tak til alle dem der fejre fredagen og sætter gang i weekenden!

Jeg skal her om lidt, begynde og gøre mig klar.
Jeg skal nemlig til 40 års fødselsdag.
Min onkels kæreste - min tante - fyldte 40 år i går.
Og i mandags have min kusine - hende datter - fødselsdag, hun fyldte 5 år.
Så i dag fejre vi dem begge.

Så skal jeg også se min farmor og farfar i dag, de har været ude og rejse i en måned.
Og rejsen gik vist ikke som planlagt, så dem glæder jeg mig og meget til at se.

Hvad skal I lave i dag og i morgen?
Havde I også en god fredag?

-xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...