mandag den 5. marts 2012

Dag 65

Dagens udfordring: Et billede af dig og din bedsteveninde.

Ja den er jo ikke svær, fordi hvis der er en jeg har mange billeder af og mange billeder med så er det min bedsteveninde. Jeg ligger det seneste ind.
Vi tog det i fredags da vi gjorde os klar til at tage i byen.

Ja vi ser lidt sjove ud, men jeg synes altså billedet er meget sødt.


Jeg tror jeg tager i byen igen på fredag. 
Men jeg skal lige finde ud af det med penge og sådan. 
+ at min far har fødselsdag. 
I weekenden tager jeg nok også hjem til min mor!
Hende har jeg ikke set i en måned, tror jeg.

Jeg håber I er kommet sikkert igennem mandagen. 
Personligt er det gået helt fint, da jeg først skulle møde klokken 12.00
Jeg skulle have en times engelsk og så havde jeg fri.
Overlevede det lige ;-)


-xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...