søndag den 25. marts 2012

Dag 85

Dagens udfordring: Et billede af noget lyserødt.

Jeg har gjort det samme her, som de andre gange hvor det har været noget med farver, jeg har bare taget billeder af alt det lyserøde i mit værelse.

Min sleeve til min computer.

Min smartbox som jeg glæder mig rigtig meget til at nyde!

Min ene mascara.
Hmm, søndag.
Jeg synes aldrig rigtig man får så meget ud af søndagen.
Jeg har besluttet at bruge min på at lave min matematik termins prøve.
Jeg satser på at jeg ikke skal bruge så forfærdelig lang tid på at lave den.
Derudover skal jeg bare slappe af tror jeg.

Peter har fødselsdag i dag.
Så tillykke til ham, vi fejrede jo hans fødselsdag i fredags, og jeg håber han var tilfreds ;-)

Nogle af verdens dejligeste mennesker, skåler på en fantastisk aften!

-xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...