lørdag den 10. marts 2012

Dag 70

Dagens udfordring: Et billede af noget du har lånt.

Jeg prøvede at tænke meget på hvad jeg havde lånt, men de fleste ting er nemlig afleveret tilbage.
Bortset fra en ting.
Jeg har selv en rød, kort canada goose jakke. Bortset fra den er vildt snavset, så den nærmere er sort.
Derudover synes jeg ikke at rød passer til så mange farver igen og det irriterede mig når jeg skulle i byen og sådan noget.
Derfor fik jeg lov til at låne min søde bedste venindes. Den er i lang og mørke brun.
Jeg er virkelig glad for at jeg har måtte låne den, den er virkelig dejlig at have på.

I får billede her.

Den er bare dejlig!



Ja og så var vi jo i byen i går...
Hold op hvor det gik vild for sig!
Jeg var virkelig fuld, allerede da vi tog afsted hjemmefra.
Vi tog toget 23.21 - men vi skulle hente nogle i Helsingør og så var der enormt lang kø!
Vi kom først ind ved halv et tiden.
Peter og Søren skulle desværre op og til Sverige (i dag) lørdag morgen.
Så klokken 2.30 smuttede vi ned og fik kebab, og så tog jeg natbussen hjem.

Det er jo desværre også sådan at vi ikke er gamle nok til at købe alkohol derinde.
Derfor skal man være virkelig fuld når man tager derind.
Men den påvirkning holder jo også op på et tidspunkt.

Nå, men jeg var hjemme klokken halv fire.
Jeg faldt bare om med det samme, og vågnede så klokken halv ti fordi jeg kunne hører min far gik og ryddede op efter os. Selvom jeg havde sagt jeg nok skulle gøre det. Sød far! :-D

Så tog han og hans kæreste ind til København og jeg ved ikke rigtig hvad de skulle.
Men i hvert fald kom Simone ud til mig. Så vi har bare spist massere af mad, og set fjernsyn - næsten hele dagen.

Hun er så lige taget afsted, fordi hun skulle til 70-års fødselsdag.
Så nu venter jeg på at min far og hans kæreste kommer hjem med mad og noget lækkert til i aften.
Tror jeg kommer til at se film hele aftenen! Men det er nu også rart nok... :-)

I får lige billeder - udvalgte, da der er virkelig mange!

Blander drinks!

Styr på det!!

Amalie der lave bøffer!!

Mums <3

Booze!

Maaaaaad!

Peter :-D

Amalie og Søren <3

Fuld? Nej da!

Søde pige dog!

Vildeste fest :-P

Peeeeteeeer!

Epic billede!

Hæhæ.

Peter :-D

Alkohol!

Drengene <3 

Amalie <3

Peter og jeg :-P

Peter!

Peter!

Amalie...

Sødt nok :-D


Lidt fra min fredag aften!

Håber at I havde en der var bare halvt så god!!

-xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...