torsdag den 29. marts 2012

Dag 89 & 90

Jeg laver to udfordringer i dag.
Jeg har simpelthen ikke lyst til at lave den første udfordring nemlig ;-)
Dagens udfordring (89): Et billede af hvad der er i dit køleskab.
Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg synes der noget helt vildt privat over det. 
Derfor er jeg ikke specielt vild med dag 89-udfordringen. 
Vi hopper videre...

Dagens udfordring (90): Et billede af dit skole billede.

Ude på den 10.klasse hvor jeg går nu, har vi ikke fået taget portræt fotos, til skole billede. 
Derfor vil jeg tage mit skole billede fra 9. klasse.

Modulfoto - 2010

Jeg har virkelig ændret mig meget siden det billede blev taget.
Jeg har selvfølgelig ændret mig virkelig meget personligt og mentalt.
Men jeg har også skiftet hårfarve :-D
Billedet er sort og hvidt, så det ligner jeg har sort hår, men det var i virkeligheden meget mørke brunt.

I dag har vi øvet svendestykke, og det gik fint nok.
Vi skulle øve os i at bruge noget greenscreen og øve vores replikker. 
Så vi gik klokken 11.00 og så gik vi ned i byen og spiste frokost.
Så da klokken var 12.30 tog jeg toget hjem.
Jeg skal rydde op i dag og ellers bare hygge mig. 

I morgen kommer min mor og henter mig, og så skal jeg hjem til hende i weekenden.
Det glæder jeg mig meget til. Fredag skal vi bare have det godt og spise god mad. 
Lørdag skal vi så ud og have wellness, som jeg fik i julegave. 
Det er inde i København, så inden det skal vi lige rundt og kigge på tøj og sådan ;-)
Synes lige i skal tjekke wellness ud her; Det vi skal på er Marts tilbuddet.

Når vi er færdige derinde skal jeg nok fortælle om hvordan det var :-)

Hvad skal I lave i weekenden?

-xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...