tirsdag den 20. marts 2012

Galla sæt - hjælp!

Okay nu da min far har købt en kjole til mig som jeg er helt vild med, er jeg kommet rigtig meget i tvivl om mine sko, og hvordan det hele skal passe sammen. Derfor har jeg brug for lidt hjælp, fra nogle af mine søde læsere!

I får lige nogle billeder.

Det her er kjolen, der nu er på vej hjem til mig.
Yaaay! 
Farverne er sorte og grå.

Det her er de sorte sko.

Og her er de lilla.

I har jo set begge sko før, nu er spørgsmålet bare hvad der passer bedst.
Selvfølgelig synes jeg at de sorte passer rigtig godt til, men jeg er helt vilde med de lilla.
Min idé var så at hvis jeg tog de lilla sko på, så ville jeg lave nogle smykker i lilla og grå og sorte farver, som jeg kunne have på. Fordi så ville smykkerne binde alle farverne sammen og det kunne komme til at se virkelig lækkert ud!

Men hvad synes I?
Skal I til galla?
Hvad skal I have på?

- xoxo

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...