mandag den 26. marts 2012

Dag 86

Dagens udfordring: Et billede af noget din mor har købt til dig.

Jeg har fået de her to dejlige mascara af hende.

Og min solskinspuder. 

Ud over det kan jeg ikke rigtig huske nogle ting jeg har fået af min mor.
Jeg har selvfølgelig fået mange ting i gennem tiden.
Bl.a. også en bluse, som jeg ikke lige har fået taget billede af.
Men efter som jeg ikke bor derovre mere, og derfor heller ikke er der så tit, får jeg heller ikke så mange ting :-) 

Jeg har simpelthen sovet så dårligt i nat.
Tror jeg har sovet 3 timer eller sådan noget. Jeg har hostet og haft vejrtræknings problemer hele natten.
Derfor er jeg virkelig udmattet og har været træt hele dagen.
Jeg flipper ud over den mindste ting når jeg er træt.
Jeg tror at jeg om lidt vil tage et dejligt, langt og varmt bad og så ned under dynen og se en film!
Det er hvad jeg har brug for.

Hvad skal I bruge jeres aften på? 

-xoxo

2 kommentarer:

  1. Super fin du blog du har dig. Synes især det er sjovt du går på Hornbæk skole, da min moster er lære på den selv samme skole.
    Kunne du måske have lyst til at følges?? :)

    Mange knus Katarina ;-)
    http://katarina-livetifolgekatarina.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Katarina.
      Mange tak for din søde kommentar.
      Jeg går ikke på Hornbæk skole mere, jeg gik der sidste år :-)
      Hvem er din moster? Måske jeg kender hende.
      Tjekker din blog ud - helt sikkert :-)
      Mange tanker tilbage!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...