tirsdag den 13. marts 2012

Dag 73

Dagens udfordring: Et billede af din frokost.

Jeg spiste pastasalat i dag, med kylling.
Et af de bedste pizzaria'er i Helsingør  - Port Alba - laver verdens bedste pastasalat.

Mhmmm!! Vildt lækker!!

Det er ret kedeligt at jeg har så ondt i hovedet i dag, når nu vejret er så dejligt!
Jeg tror jeg vil ligge mig og se noget standup på youtube, da jeg er træt af alle mine dvd'er.
Undskyld det ikke bliver til så meget bloggin' i dag.

Men jeg kan kort fortælle, at vi var lynhurtige til at få filmet vores reklamefilm i dag.
Vi fik simpelthen også redigeret den, og det er blevet ret god! Jeg satser på at vi kan få lagt den på youtube, men det kan så først blive på næste tirsdag fordi vi skal i teateret på torsdag.
I kan lige få lidt billeder med på vejen.

Amalie med nissehue.

Amalie og Marcus.

Amalie og Marcus :-D

Amalie og Marcus :-) & :-D


- xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...