mandag den 26. marts 2012

Indlæg nr. 100

Dette er indlæg nr. 100 og jeg synes det er helt vildt at det går så godt for min blog.
Jeg vil meget gerne takke jer alle sammen for støtten!
Jeg vil også meget gerne takke alle mine venner og veninder, som støtter mig i det her.

Da jeg nåede 5.000 sidevisninger!

Over 8.000!

Næsten 10.000 sidevisninger!


Over 10.000!

Sådan som mit side antal ser ud lige nu - i dag - 26 marts.
Kan vi når 15.000 inden de 100 dage er gået? Der er 14 dage tilbage...



Det ville stadig betyde helt vildt meget for mig, hvis i gad og støtte mig.
I kan gøre det ved at like min facebook side, lige her.

Amalie. 
Du betyder rigtig meget for mig, er virkelig glad for at jeg har lært dig at kende!
Min mus <3

Peter. 
Virkelig dejlig dreng :-)

Peter og Søren, nogle af de bedste drenge på skolen!

Peter og mig igen.

Amalie og jeg. 

Oli og Amalie <3

Marcus og Amalie. Elsker at bruge min tid med jer.
Det bliver fandme aldrig kedeligt!

Simone. Verdens bedste veninde.
Vil aldrig kunne undvære dig!

Jamen godmorgen... 
Eller nærmere godnat. 


Tusinde tak for støtten alle sammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...